Хай вибачать мене шановні читачі, якщо я повторюю банальні, побиті і вічні істини. Я просто дотримуюся раді великого Махатма Ганді: «На те й існують вічні цінності, щоб повторювати їх вічно».
Отже, Ви ведете блог або кілька блогів .
Творчий застій, коли просто не знаєш, про що писати, знайомий кожному блогеру. І в мене він буває досить часто. Ну не про що писати! Тим більше, якщо блог вузькоспеціалізований, нішевої.
А давайте подумаємо, що відбувається в будь-якій сфері діяльності, якщо там відбувається грандіозний прорив. Ну, що? А ось що. Такий прорив відбувається, коли з'єднується непоєднуване!
І ось Вам на допомогу найбільш рейтинговий заголовок всіх часів і народів: «А ви знаєте, який зв'язок між ...». І далі на кілька пропозицій самий нудьгуючий читач буде читати пост з простої цікавості. А Ви зможете далі розвивати тему.
Мій особистий приклад. Давно я вже не оновлював свій блог з історичного зброї. Так давно, що щоденна відвідуваність впала практично вдвічі!
І ось з'явився спочатку короткий пост в три рядки. Заголовок: «Як пов'язані лампочка розжарювання і кулемет« Максим »?» Сам пост:
«Максимом ... Хайремом Максимом. Винахідником. Далі буде ... » .
Результатом цих трьох рядків був триразовий зростання циферок на лічильнику відвідувань, а коли я зібрав більше інформації і написав статтю з такою ж назвою, я зміг продати її (статтю) майже в два десятки різних видань. Коли за статтю цими виданнями були заплачені гроші, я опублікував її у своєму «збройовому блозі». Ось посилання, подивіться для прикладу в журналі «Статті:: «Як пов'язані лампочка розжарювання і кулемет« Максим »? Максимом ... »
Отже, до чого це я? А, про користь поєднання непоєднуваного.
Гугль і Яндекс дає нам величезне поле діяльності. Приміром, у вас блог про автомобілі. З чим можна пов'язати звичайний автомобіль? Та з чим завгодно! З бутербродом, бебібумом, великими грошима, Голлівудом, глобальним потеплінням ... І це тільки очевидний зв'язок.
Ось приклад заголовка: «А ви знаєте, який зв'язок між ... велосипедом та автомобілем? 100 відомих (і не дуже) фактів ». До речі, в Гуглі я знайшов їх набагато більше. Заголовок, правда «сирий», його треба приборкати рази в два, наприклад: «100 відомих (і не дуже) фактів про зв'язок авто і вело ...».
А неочевидні зв'язку Ви можете придумати самі, тільки треба їх логічно обгрунтувати. Тему «фактів зв'язку» можна експлуатувати, розміщуючи короткі пости в 5-10 фактів не один місяць, а то й роки. Отже, переваги такого виду «постопісанія».
1. Підвищення Вашої загальної ерудиції. 2. Вам не потрібно щось винаходити, треба лише справно « гуглити Інтернет »І барвисто розписувати незвичайні факти. 3. Якщо фактів набирається багато, це можуть бути теми окремих постів, отже, Ви позбавляєтесь від творчого застою. 4. Ви отримаєте на свій блог посилання по ключовим словам, які ніколи не використовували у своєму блозі. І вдячних читачів теж. 5. І просто Вам самим після того, як втягне у цю гру, буде цікаво вивчати що-небудь нове і незвичайне. Хоча, напевно, я повторюю п.1.
А тепер розберемо недоліки цього методу. По-моєму, недолік тут один, і дуже глобальний. Ні, два, але другий залежить тільки від вашого таланту.
http://arhiv-statey.pp.ua/tech/6235-kak-pisat-korotkie-no-interesnye-posty-v-svoj-blog.html
Джерело: http://arhiv-statey.pp.ua/tech/6235-kak-pisat-korotkie-no-interesnye-posty-v-svoj-blog.html |