Журнал Forbes склав список "21 порада з використання Twitter", привівши реальні приклади, як компанії застосовують Twitter в маркетингу, для розвитку послуг, продаж і відточування нових ідей. На основі того списку ми склали новий - актуальний для компаній всіх розмірів, форм і галузей, і корисний не тільки в "Твіттер", але і у всіх відповідних соціальних мережах.
З технічними завданнями на написання тексту, ледь відкривши які, хочеться швидко заплющити очі і натиснути кнопку "вихід", стикався, мабуть, кожен SEO-копірайтер. Півтора - два десятки одноманітних ключових слів, які повинні бути присутніми на одній сторінці тексту; тематичне ядро сайту, опис якого вже займає півсторінки ...
Багато новачків, зареєструвавшись на сайті, знайомляться з правилами проекту і негайно приступають до написання статей. Це помилка, адже вони ніколи не писали для електронних видань, а створення текстів для інтернет-журналів і газет характеризується деякими особливостями. Тому, якщо ви хочете зарекомендувати себе в якості грамотного автора і отримати хороші відгуки, вам необхідно суворо дотримуватися деяких зовсім нескладних правил.
«На те й існують вічні цінності, щоб повторювати їх вічно».
Отже, Ви ведете блог або кілька блогів . Творчий застій, коли просто не знаєш, про що писати, знайомий кожному блогеру. І в мене він буває досить часто. Ну не про що писати!
І як же хочеться тільки що написаний шедевр показати всьому світу! Почекайте. Соромно буде потім вибачатися перед читачами, або через місяць дізнатися, що написали відверту нісенітницю.
Кілька порад для перевірки якості тільки що написаного посту
Слово «Реклама» багатьом з нас, де б ми не працювали і чим би не займалися, вже набило оскомину. Тим не менше, кожен успішний (саме успішний і досвідчений) бізнесмен знає, що рано чи пізно самий стабільний потік клієнтів має властивість вичерпуватися без додаткового підживлення. Втім, як і будь-який інший струмочок достатку. З цієї причини без додаткового підмоги в справі залучення грошових потоків більшості малих і великих компаній не обійтися. Особливо у важкий момент.
Не всім з нас судилося стати кулібіними та едісонами, але прості, слушні і перспективні ідеї приходять в голову дуже багатьом. Однак далі цього зазвичай справа не йде, лише зрідка ідея реалізується особисто для автора, полегшуючи його працю і заощаджуючи його час. А шкода, адже цінна думка могла б допомогти дуже багатьом: принести прибуток або заощадити витрати підприємству, а премію, повагу колег та службові перспективи - авторові. Все що для цього потрібно - подати «рацуху», або, по-науковому, раціоналізаторську пропозицію . Про те, як це зробити, і піде мова в статті.
Отже, ви вже вирішили, що написання текстів (будь то статті, повісті, романи, вірші або рекламні прес-релізи) - це ваше покликання. Бажання писати є, володіння російською мовою - безумовно, на висоті, і справа залишилася за малим - почати. І написати щось геніальне, звичайно. Наприклад, актуальну і затребувану статтю, за яку багато інтернет-видань готові будуть виплатити вам кругленьку суму.
Про що повинен в першу чергу подумати автор, одержавши замовлення на написання статті для сайту? Звичайно, про те, хто її читатиме – про цільову аудиторію сайту і способи її мотивації до придбання товарів і послуг. Але, чимала частина проектів в мережі має характер інформаційний, некомерційний. Вони орієнтовані на звичайних людей, таких як ми з вами, в чомусь фахівців, а в чомусь що не розбираються, але цікавляться. Як писати для них?
- Якщо б ви вас зменшили до розміру олівця і поклали б в блендер, як би ви вибралися звідти? - Goldman Sachs. - Скільки баскетболістів ви можете вмістити в цю кімнату? - Google.
- Ви перебуваєте в темній кімнаті без світла. Вам потрібні шкарпетки для вашого інтерв'ю, і у вас є 19 сірих шкарпеток і 25 чорних шкарпеток. Яка ймовірність того, ви отримаєте відповідну пару? - Eze.