З технічними завданнями на написання тексту, ледь відкривши які, хочеться швидко заплющити очі і натиснути кнопку "вихід", стикався, мабуть, кожен SEO-копірайтер. Півтора - два десятки одноманітних ключових слів, які повинні бути присутніми на одній сторінці тексту; тематичне ядро сайту, опис якого вже займає півсторінки ...
Ми ж, виступаючи за мир у всьому світі, спробували зібрати поради, які полегшать життя: копірайтерам, для яких важлива літературна цінність їхніх текстів, а присутність п'яти синонімів у двох реченнях поспіль руйнує всі уявлення про прекрасне; SEO-спеціалістам, на яких у проекті, волею випадку, покладена роль копірайтера або менеджера копірайтерів.
1. Сприймайте складне ТЗ як можливість проявити майстерність і кмітливість, а не привід для відчаю. Намагайтеся починати роботу навіть над найбільш складним текстом не зі слів: "О Боже!", А зі слів: "Хм, нетривіальне завдання - буде цікаво придумати для нього гарне рішення". "Порада в стилі Дейла Карнегі та інших американських психологів", - подумаєте Ви. Зовсім ні. Від настрою (і бойового духу!), з яким Ви сідаєте за роботу, залежить дійсно багато.
2. Відкривши чистий документ, випишіть список усіх слів, які вам необхідно вжити в тексті. А як тільки ключовик займе заслужене місце у Вашому творі, прибирайте його зі списку вгорі. По-перше, це допоможе нічого не упустити. А по-друге, у міру того, як список буде скорочуватися, завдання, яке відвічно здавалося нереальним, буде ставати цілком звичним і стандартним.
3. Запам'ятайте секрет: порятунок копірайтера, що працює зі складними ТЗ - правильна структура текстів. Тексти, написані для Інтернету, як відомо, повинні читатися по діагоналі. Досягти такого ефекту допомагає розбивка тексту на логічні блоки і використання буллетованих списків. Це не тільки допомагає зробити текст послідовним та зручним для сприйняття з екрану, але і дає масу можливостей органічно вписати ключовики в текст.
"Фішка" в тому, що текст, написаний у вигляді уривчастих пропозицій і ключових ідей, читається не так, як звичайний "зв'язний" літературний текст. За рахунок цього в нього можна "блискуче" вставити безліч ключовиків - навіть одноманітних - і це не буде викликати роздратування у читача.
Приклад: Види живих тварин, які перевозяться Компанія готова організувати доставку різних видів тварин. Фахівці холдингу мають досвід перевезення: -Свиней (племінних і забійних)
-Коней (племінних і спортивних)
-Великої рогатої худоби (племінного і забійного)
-Овець
-Кіз
-Альпак
-Живої риби
Географія доставки живих тварин Між країнами Європи, СНД і Прибалтики Між країнами СНД Усередині Європи Транспорт для перевезення живих тварин Автомобільні перевезення живих тварин здійснюються з використанням спеціалізованого рухомого складу.
4. Пам'ятайте, що ви пишете текст в першу чергу для людей. Звичайно, SEO-копірайтинг має не надто багато спільного з високою літературою. Але все ж варто пам'ятати, що Ваша мета - не тільки використовувати всі ключові запити, але і переконати відвідувача сайту, що текст написано: як мінімум, для людини, а не тільки для пошуковиків.
В ідеалі - саме для відвідувача. У цьому випадку, він з більшою ймовірністю перетвориться з відвідувача сайту в клієнта. Не соромтеся розбавляти сухі SEO-оптимізовані фрази кількома пропозиціями "лірики". Так, у розглянутому вище прикладі після розділу "Географія доставки живих тварин" буде доречним додати абзац: Наявність офісів у Європі і країнах СНД і штат співробітників, які володіють англійською, німецькою, французькою, литовською та іншими європейськими мовами, дозволяє групі компаній оперативно вирішувати всі питання в країні відправлення і в країні призначення.
Та сама "лірика" допоможе вийти з ситуації, якщо в ТЗ є вимоги щодо входження ключових слів для перелінковки, коли вони не повинні стояти поруч один з одним. Рознести ключові слова можна, додавши після кожного одне-два речення про те, які переваги дає цей модуль, як він полегшує життя замовника і т.п. Результат: +1 до списку виконаних побажань SEO-фахівця і +1 додає до цінності тексту.
5. Робіть акцент - в тому числі і візуальний - на перевагах для клієнта. Часто задається маркетологами питання - чи варто виділяти ключові слова жирним чи курсивом. Досвідчений SEO-спеціаліст тут, мабуть, посміхнеться, уявивши, яким строкатим буде "добре оптимізований текст". Наша порада - виділяйте форматуванням в тексті не ключові слова (нема чого залучати до них зайву увагу), а переваги і вигоди, які отримає клієнт від співпраці з вами.
http://www.isearch.kiev.ua/index.php/ru/searchpracticeru/-searchoptimization-ru/909-seo-copywriter
Джерело: http://www.isearch.kiev.ua/index.php/ru/searchpracticeru/-searchoptimization-ru/909-seo-copywriter |