Українські учні хочуть, щоб підручники були зрозумілішими
Українські школярі визначили, яким повинен бути «ідеальний» підручник. Про це йдеться в результатах дослідження громадської думки щодо змісту підручників з історії України та всесвітньої історії, оприлюднених в Києві, повідомив кореспондент ІА «Світ освіт».
«Відповідно до проведеного дослідження, учні акцентували увагу на тому, що в підручниках з історії України та всесвітньої історії потрібно подавати події більш цікавіше, не так академічно, як це притаманно багатьох шкільним посібникам», – зазначила під час прес-конференції керівник експертної ради НУО ERA Світлана Горна.
За словами експерта, головними характеристиками «ідеального» підручника з історії учні визначили «цікавість, не академічність, об’єктивність інформації, врахування психологічних особливостей підлітків та спроможність до формування власної думки, сучасність викладу матеріалу».
Опитані під час дослідження школярі також вказали, що їх не цікавить політизація сучасної історії, однак діти зауважили, що «ідеальність» підручника залежить і від того, наскільки цікаво та доступно вчитель подає матеріал.
Нагадаємо, що участь у дослідженні взяли 9 фокус-груп, що складалися з учнів 7-11 класів ЗОШ/гімназій та їх батьків, вчителів-методистів та викладачів історії, а також представників освітніх установ та неурядових організацій. Дослідження проводилося на Сході та Заході України, а також у Києві протягом вересня-жовтня 2010 року. Джерело: osvita.com