Німецький вчений Насір Навід та його колеги по університету Кобленца-Ландау виокремили п'ять ознак успішного повідомлення у Twitter. Про це повідомляє NewScientist.
Результати дослідження показали, що, по-перше, повідомлення зі знаками питання ретвітять частіше, ніж зі знаками оклику. Можливо, зазначають учені, це пов'язано з практичною стороною справи - користувачі намагаються допомогти френдам знайти відповідь на запитання, поширюючи його.
Другою ознакою успішного твіту називається використання емоційних негативних або позитивних прикметників. При цьому наголошується, що погані слова викликають більший відгук в аудиторії, ніж хороші. Те саме стосується і смайликів - відповідно до третього пункту, твіти з сумними смайлами ретвітять частіше, ніж з веселими.
Четверта ознака успішного твіту - його тематична універсальність. Найбільшою популярністю, за даними авторів дослідження, користуються повідомлення про соціальні мережі, свята і вихідні, а також на економічні теми.
Нарешті, п'ятою умовою успішності є наявність у твіті негативного змісту - причому популярністю користуються як повідомлення, що виражають співчуття чи сум з приводу якоїсь суспільно значущої події, так і образливі або дратівливі твіти.
Сервіс мікроблогів Twitter був запущений у 2006 році, до весни 2011-го він налічував близько 200 мільйонів акаунтів.
Нагадаємо, в лютому вчені створили комп'ютерну модель, яка досить точно імітує особливості мікроблога Twitter.
|